نفروپاتی IgA با فشار خون بالا چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که فشار خون بالا افزایش سرعت پیشرفت بیماری کلیه و ممکن است آن را پیچیده تر می کند. بنابراین به منظور کم کردن سرعت پیشرفت نفروپاتی IgA ما باید فشار خون به خوبی کنترل، پس چگونه به آن را درمان؟ آیا درمان منحصر به فرد است که می تواند بیمار نفروپاتی IgA با فشار خون بالا کمک کند زندگی می کنند بهتر است؟

چگونه برای کاهش فشار خون بالا؟

آنزیم مهار کننده (ACE) تبدیل کننده آنژیوتانسین و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (روند، ARBs) معمولا در بالینی مورد استفاده در درمان فشار خون بالا. این داروها فشار خون نه تنها کمتر نیز نقش خاصی در کاهش پروتئینوری بازی.

پزشکی همیشه همراه با یک برنامه رژیم غذایی و ورزش استفاده می شود. اگر بیماران نفروپاتی IgA فشار خون بالا، نیازی به گفتن نیست، مصرف نمک باید محدود شود.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA؟

درمان خود بیماری بسیار مهم است، با این بیماری می رود و تمام علائم ناشی از آن را به تدریج ناپدید خواهد شد.

نفروپاتی IgA توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، و سلول های بنیادی درمان جدید علمی و سیستمیک برای اصلاح این اختلال است. این 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی شامل، توسط کسانی که شش مرحله نفروپاتی IgA را می توان از ریشه آن درمان می شود.

در یک کلام، یک درمان خوب به علاوه یک رژیم غذایی خوب می تواند بیمار نفروپاتی IgA با فشار خون بالا یک زندگی با کیفیت. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ترک پیام به ما مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.kidney-support.org/iga-nephropathy-treatment/4030.html





:: برچسب‌ها: IgA در درمان، نفروپاتی IgA با فشار خون بالا، نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: